Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
4 sugestii pentru a îmbunătăți pagina de Facebook a afacerii locale
După câteva teste și după ce am analizat diverse date, vreau să-ți prezint o mică parte din procedura noastră și anume mici reguli care ne ajută să gestionăm și să îmbunătățim pagina de Facebook a afacerii locale care au ales să colaboreze cu agenția de marketing Local Strategy.
Dacă te uiți la statisticile din pagina de Facebook a afacerii locale, vei observa că raportul dintre persoanele la care ai reușit să ajungi cu postarea ta organică și cei care ți-au vizualizat pagina și conținutul este foarte mic.

Suntem obișnuiți să derulăm prin pagina de Facebook și să vedem totul rapid, însă doar dacă suntem interesați și atrași de o postare, decidem să intrăm în pagina al cărei conținut tocmai l-am văzut, citit, sau vizionat.
Din acest motiv este important să încercăm să îmbunătățim conținutului pe care îl publicăm pentru a atrage atenția clienților potențiali din zona afacerii.
Poți folosi micile sugestii de mai jos pentru a-ți îmbunătăți pagina de Facebook a afacerii locale și conținutul pe care îl postezi:
Sugestia 1) În denumirea pentru pagina de Facebook a afacerii locale adaugă numele localității
Dacă nu ai un brand foarte cunoscut la nivel local, adăugarea orașului în numele paginii tale te ajută să te identifici mai bine în fluxul de noutăți, am făcut teste pe diferite activități și interacțiunile cu postarea s-au îmbunătățit.
Adăugarea orașului în numele paginii atrage interesul celor care locuiesc în localitatea respectivă.
Dacă afacerea ta locală oferă servicii și produse în mai multe localități nu îți recomand să adăugi numele orașului, nu ar avea logică dacă clienții tăi nu sunt localizați sau nu se identifică cu acea zonă geografică.
Sugestia 2) Adăugă adresa locației în postările pe care le publici pe pagina de Facebook a afacerii locale
În aceste cazuri, este adevărat că Google ne avertizează, doar după ce m
Gestionând mai multe pagini de Facebook mi s-a întâmplat ca oamenii să comenteze la anumite postări, întrebând unde este afacerea. Pentru a ajuta la identificarea mai bună a firmei, m-am gândit să adaug adresa sau indicațiile pentru a ajunge la punctul de lucru sau la sediul firmei.
Adăugarea adresei în postare nu este un element care să influențeze direct atenția oamenilor, de aceea noi o lăsăm în partea finală a textului și poate fi văzută după ce se dă click pe „mai mult…”, doar dacă persoana a decis să se oprească și să se uite la postarea noastră.
Un alt mod pe care-l folosim pentru a comunica adresa în postări, este să adăugăm un link direct către Google Maps, în acest fel clienții pot activa aplicația de navigație pentru a ajunge la firmă mult mai ușor.
Dacă vrei să adaugi și tu în postări link-ul pentru afacerea ta, trebuie doar să folosești acest model. (este de la agenția Local Strategy).
www.google.com/maps/dir/api=1&
destination=Strada%20Războieni8,
Înlocuiește cu adresa punctului tău de lucru ce este evidențiat cu galben și după fă un test.
În anumite situații folosesc adresa ca un îndemn la acțiune: „Fă-ne o vizită suntem în…”, „Te așteptăm la sediul nostru situat în…”, „Ne poți găsi în fiecare zi de la 9 până la 17 pe strada…..”, etc.
Sugestia 3) Folosește numele orașului în textul conținutului
Trebuie să analizezi întotdeauna cu atenție fiecare conținut și să evaluezi dacă este necesar să adaugi numele orașului în pagina de Facebook a afacerii locale : „Noua cofetărie din Bacău”, „Întreținere spații verzi în Bacău”, „Îmbrăcăminte pentru copii în Bacău”, sunt idei pentru a încerca să „localizezi” mesajul de promovare.
Evident, nu forța nota dacă nu sună bine când citești, postarea poată să respingă oamenii în loc să-i atragă.
Sugestia 4) Adaugă numele orașului pe pozele pe care le postezi
Imaginea este primul element pe care oamenii îl văd în timp ce derulează pagina de Facebook a afacerii locale , dacă ai posibilitatea să adaugi și numele orașului pe ea, poți atrage și mai mult atenția în comparație cu textul postării.

Concluzii
Sunt multe alte lucruri care se pot face pentru a îmbunătăți pagina de Facebook a afacerii locale, însă am vrut să le descriu pe cele 4 pentru care le folosim și noi destul de des pentru a îmbunătăți paginile pe care le gestionăm.
Poți să le folosești pentru a-ți îmbunătăți pagina, nu trebuie să le respecți cu sfințenie, adaptează-le în funcție de clienții tăi în target, la cât de mult este cunoscut brandul tău și evaluează dacă aria geografică în care lucrezi poate fi limitată la un singur oraș.
Am omis în mod conștient toate informațiile ce ține de optimizarea paginii, cum ar fi: programul de lucru, adresa fizică, numerele de telefon, descrierea activității sau prezența magazinului online pe Facebook, pentru că ar trebui să fie deja completate.
Posibilitățile oferite de Facebook pentru a-ți promova afacerea locală sunt nenumărate, iar dacă ai nevoie de ajutor pentru a găsi noi clienți și pentru a-ți amplifica prezența pe rețeaua de socializare ne poți contacta de aici.