Prin 5 pași:
Identitatea coerentă; Purtăm o discuție pentru a identifica elemente diferențiatoare. Este esențial să înțelegem imaginea și “Poziționarea” pe piață pentru a defini mai bine stilul de meniul care trebuie creat. Nicăieri nu scrie că ceea ce funcționează pentru un Fast-food sau pentru o pizzerie este indicat și pentru un alt local!
Analiză; trecem la colectarea datelor. Nu îți spunem doar „dă-ne meniul tău vechi, îl vom reîmprospăta și va fi frumos și eficient!”. Oferta ta de preparate trebuie trecută printr-un fișier excel. Vom înțelege dacă preparatele sunt în concordanță cu imaginea localului. Ce produse scoatem în evidență, în ce ordine și după ce criterii așezăm preparatele în meniu.
Design grafic; O echipă de graficieni specializați, va prelucra toate datele colectate pentru a le modela și a crea instrumentul de vânzare, pe care îl meriți în restaurantul tău. MENIU Master FOTOGRAFIC.
Ședință foto; Colaborăm cu fotografi profesioniști și cu o vastă experiență în domeniul food. Sunt printre cei mai buni în domeniu pentru a putea profita la maximum de produsele faurite de tine și pentru a le face cât mai apetisante și dorite, cu putință. Nu mai e nevoie să te stresezi cu privire la găsirea profesionistului potrivit printre fotografi…
Tipografie Profesională. Colaborăm cu tipografii de renume atât pentru tiraje mici cât și pentru tiraje mari (Naproane) și putem garanta timpi de livrare mici.
Serviciul Meniu Master te ajută să-ți protejezi munca și să profiți la maximum de ea. Trebuie să comunici întotdeauna unui client în target de ce ar trebui să vină la tine. Și cel mai bun mod de a începe este meniul tău, primul tău „reprezentant de vânzări”.
Imaginează-ți cealalte localuri din jurul tău. Produsul lor este mediocru, dar încă reușesc să funcționeze.
Mâine încep să-și facă niște poze frumoase cu preparatele lor și optimizează meniul, transformându-l într-un instrument eficient de vânzări.
Adaugă două sau cel mult trei preparate ceva mai interesante și primește ajutor de la noi cu „campania de promovare a noului meniu”.
În cel mai scurt timp, tot orașul a primit și vizualizat un nou meniu frumos și apetisant. Evident că meniul a ajuns sub nasul clienților tăi. Curioși, merg să încerce și iată cum se naște o oportunitatea de aur.
Clienții tăi sunt acum ai lui și va face totul pentru a nu-i lăsa să scape, folosind toate instrumentele posibile pentru a-i fideliza.
Un meniu eficient nu este doar o listă de ingrediente și preparate pe care le poți găti și vinde, ci mai degrabă:
Îți ajută clienții să aleagă preparatele și să comande sau să consume de la localul tău.
Este un instrument eficient de vânzări care emoționează clienții. Ei, trebuie să aprecieze modul tău de a face lucrurile și să te aibă ca punct de referință doar pe tine.
Îți permite să crești valoarea medie a unei tranzacții.
Consolidează „brand-ul localului”, pentru că imaginea și felul în care clienții te percep în comparație cu concurența, se îmbunătățește.