Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Trebuie să faci marketing pentru restaurant sau să optimizez meniul? Ce este mai bine? Și de unde se începe?
Încep prin a-ți spune că o strategie nu este mai bună decât cealaltă.
Pur și simplu, trebuie să le faci pe ambele.
Desigur, putem defini o prioritate. În general, începând cu optimizarea meniului ar putea fi o abordare eficientă, deoarece meniul este adesea primul punct de contact cu clienții și poate avea un impact semnificativ asupra deciziilor lor. Apoi, odată ce meniul este optimizat, poți să îți concentrezi eforturile și pe optimizarea strategiei de marketing pentru a atrage mai mulți clienți și a crește rezultatul meniului optimizat.
Marketingul este un PROCES, și ca atare, are nevoie de mult TIMP, multă MUNCĂ și resurse pentru a fi:
- Asimilat;
- Implementat
- Optimizat.
Cu toate acestea, odată ce acești pași sunt finalizați, rezultatele vor fi pur și simplu extraordinare.
Deoarece marketing-ul aduce rezultate cu adevărat incredibile, dar o face pe TERMEN LUNG.
Din experiența mea, vorbim despre CEL PUȚIN 6-12 luni pentru a vedea primele rezultate (importante) și durabile. Depinde în mare măsură de tine și de abilitatea ta (sau a agenției tale) de a implementa totul.
Cu siguranță vei vedea rezultate de mai mică importanță și pe termen scurt, dar nu poți aștepta ca marketing-ul să-ți transforme complet locația în doar câteva săptămâni. Trebuie să-i acorzi timp, energie, încredere, și el îți va răsplăti eforturile cu extremă generozitate.
Este incontestabil, și orice agenție de marketing serioasă ar putea confirma ceea ce spun.
Și sistemul Menu Mastery este, de asemenea, un proces, dar se implementează într-un interval de timp mai scurt în comparație cu marketing-ul. Aici găsești mai multe informații despre ce este.
De fapt, are nevoie de mai puțin TIMP și mai puțin MUNCĂ din partea ta pentru a fi implementat.
Și aduce rezultate foarte bune pe termen scurt.
Rezultatele generate de marketing sunt considerate incredibile, în timp ce cele generate de sistemul Menu Mastery sunt considerate foarte bune.
În orice caz, nu este posibil să comparăm rezultatele generate de sistemul Menu Mastery cu cele generate de marketing, deoarece acestea produc două efecte diferite, în două intervale de timp diferite.
Marketingul are ca scop să atragă și să fidelizeze clienții, în timp ce sistemul Menu Mastery este gândit pentru a crește marja de profit cu până 20% de la fiecare tranzacție.
Recapitulăm:
1.Marketing = multă muncă și timp, oferă rezultate incredibile pe termen lung.
2.Sistemul Menu Mastery = multă muncă și timp din partea noastră, puțină muncă și timp din partea ta, rezultate foarte bune pe termen scurt.
Deci? Cu ce se începe?
Prin urmare, răspunsul la întrebarea “De unde să încep?” trebuie să mi-l oferi tu, deoarece eu, deja știu ce aș face dacă aș fi în locul tău. Aș alege să încep cu sistemul Menu Mastery.
Astfel, începi să câștigi imediat de la fiecare tranzacție, iar banii câștigați în plus îi folosești ulterior pentru a finanța marketingul, care, într-un an sau doi, va transforma pur și simplu locația ta.
Cu sistemul Menu Mastery, creezi un flux de numerar pozitiv care îți va servi pentru a finanța o parte din investițiile ulterioare, inclusiv marketingul.
Îți place acest scenariu?
Dacă ești pregătit să îți începi această aventură și să beneficiezi de serviciile noastre pentru a avea în restaurantul tău un meniu optimizat capabil să îți crească câștigurile cu până 20%, poți da click aici și să citești pagina.
Spor la Vânzări Profitabile cu Menu Mastery și apoi restul…