Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Social RestoUp
Social RestoUp este serviciul dedicat restaurantelor, conceput și dezvoltat de Local Strategy, prin care gestionăm și optimizăm profesional pagina de Facebook și profilul de Google Maps.
Cum?
Realizarea unei strategii și a unui plan editorial personalizat, postări și promovare de conținut relevant însoțit de fotografii profesionale.
Exemple de postări
Toate exemplele afișate sunt realizate de Local Strategy pentru partenerii noștri.
De ce să fii social
Te întrebi de ce ar trebui să fie prezent restaurantul tău pe rețelele de socializare?
9 din 10 români sunt influențați de social media în ceea ce privește încrederea în branduri. Spun că îi influențează: recenziile recente bune și conținutul de calitate (54%), conținutul interesant (39%), faptul că brandul răspunde pe rețelele de socializare (38%), recenziile date de prieteni (36%). sursa: economie.hotnews.ro
89% Numărul mediu de clienți ai restaurantelor ce au un cont activ pe rețelele sociale; 62% dintre aceștia accesează rețelele sociale de mai multe ori pe zi.
+99% Probabilitatea ca noile generații „milenialii” și „Z” să folosească rețelele sociale atunci când aleg un restaurant comparativ cu generațiile anterioare.
50% Numărul de utilizatori care încearcă un restaurant nou, după ce au văzut o postare pe social media.
.01
72% dintre utilizatorii Facebook îl folosesc pentru a decide în ce restaurant să mănânce pe baza comentariilor și imaginilor
.02
80% dintre utilizatorii Instagram îl folosesc pentru a găsi și urmări companii locale. Fiecare utilizator petrece în medie 28 de minute pe zi pe Instagram.
.03
Peste 33% dintre utilizatori decid să nu mănânce în restaurantele cu mai puțin de 4 stele pe Google.
.04
89% Din căutările despre locuri “de luat masa” sunt făcute de pe mobil înainte de a vizita un restaurant
72% dintre utilizatorii Facebook îl folosesc pentru a decide în ce restaurant să mănânce pe baza comentariilor și imaginilor
.01
.02
72% dintre utilizatorii Facebook îl folosesc pentru a decide în ce restaurant să mănânce pe baza comentariilor și imaginilor
Peste 33% dintre utilizatori decid să nu mănânce în restaurantele cu mai puțin de 4 stele pe Google.
.03
.04
89% Din căutările despre locuri “de luat masa” sunt făcute de pe mobil înainte de a vizita un restaurant
Sursa statisticii: Think with Google, MGH, Search Engine Land, NM Incite, Beambox, econonie.hotnews.ro
În peisajul online actual, restaurantul tău (orice ar fi și în orice sector operează) nu se poate izola și autoexclude din noul mod de a comunica, de a căuta informații și de a lua decizii de cumpărare!
Înainte de a ajunge în locația ta te caută pe net, încearcă să-și facă rezervare online dacă este posibil și ajung la tine cu Google Maps.
În timpul mesei caută o conexiune wi-fi, fac fotografii și le distribuie pe rețelele de socializare, după ce s-au bucurat de bucatele tale scriu o recenzie pe Google și postează pe Facebook, iar pe parcursul vizitei au mereu smartphone-ul lângă ei.
De fapt, aici poți menține contactul cu cei mai fideli clienți sau poți stabili o relație cu clienții potențiali, profitând de cea mai profilată bază de date din lume.
Deci, dacă prezența pe rețelele de socializare este esențială, ceea ce poate face diferența pentru restaurantul tău, este modul în care aceste platforme sunt utilizate pentru a atinge obiectivele de creștere ale afacerii tale.
Specializați în crearea, gestionarea și optimizarea paginilor de pe rețelele sociale pentru Restaurante, Pizzerii și Fast-Food-uri:
Facebook: gestionăm complet pagina afacerii tale și prezentăm localul tău persoanelor potrivite din oraș, într-un mod profesional, eficient și persuasiv.
Instagram: Publicăm fotografiile localului tău și creștem numărul de followers în target
Google: Ne oferă multe instrumente (Google Maps, Google My Business) iar noi le optimizăm pentru localul tău.
Cât trebuie să investesc pentru a obține rezultate?
Mai puțin decât crezi.
Cu siguranță mult mai puțin decât pierderea unor comenzi sau rezervări din online și chiar mai puțin decât o strategie de promovare standard.
Pentru că?
Pentru că toată lumea îți va spune că trebuie să faci imediat totul:
Blog, conținut, SEO, e-mail marketing, pâlnia de vânzări…
… toate aceste activități presupun o investiție inițială de peste 1-2 mii de euro.
Profesionalismul aduce rezultate.
Gestionarea rețelelor sociale este esențială pentru a-ți face publicitate și a atrage clienți în restaurantul tău. Echipa RestoUp poate gestiona fiecare aspect al strategiei tale: de la calendarul editorial la campanii de publicitate.
Gestionarea și optimizarea paginilor de social media necesită timp și cunoașterea instrumentelor și a tehnicilor specifice.
Știm ce strategii sunt eficiente pentru restaurante și cunoaștem destul de bine greșelile care se fac atunci când decid să se promoveze online.
Pentru a fi eficienți și pentru a aduce rezultate echipa RestoUp, se bazează pe 3 piloni esențiali:
Obținem un plan general despre ce să comunicăm, către ce tip de client, pe ce canale, cu ce materiale ( fotografii/videoclipuri) și la ce să te aștepți ca rezultat: aceasta este o strategie; și o implementăm numai după finalizarea procesul de analiză.
Nu există o rețetă care odată găsită funcționează de la sine, totul se schimbă și evoluează, motiv pentru care echipa RestoUp va fi constant lângă tine.
Social Media Manager pentru Restaurante,
Pizzerii și fast-Food-uri - Prețuri
SMM Silver 180 euro Actualizează în permanență paginile rețelelor sociale Facebook Instagram
- Strategie și calendar postări Facebook 8 postări/lună cu imagini
- Instagram 8 postări/lună cu imagini
- Raport trimestrial
- Reclama platită cu buget personalizat campanie Facebook și Instagram
- Reclama platită cu buget personalizat 1 campanie google target local /lună
- Gestionarea secțiunii de Meniu din Google Compania Mea max 8 produse / lună,
- Postări pe Google My Business 8/lună
- Monitorizarea lunară a actualizărilor automate din profilului de Google My Business
- Procedura de solicitat recenzii
- Optimizarea tuturor elementelor din profil în conformitate cu politicile Google.
- Configurare pagina Facebook zona Local
SMM Diamond 300 euro Top Performance Facebook Instagram Google și Google Maps
- Strategie și calendar postări Facebook 12 postări/lună cu imagini
- Instagram 12 postări/lună cu imagini
- Raport lunar
- Reclama platită cu buget personalizat- 2 campanii Facebook și Instagram /lună
- Reclama platită cu buget personalizat 1 campanie google target local /lună
- Gestionarea secțiunii de Meniu din Google Compania Mea max 12 produse / lună,
- Postări pe Google My Business 12/lună
- Monitorizarea lunară a actualizărilor automate din profilului de Google My Business
- Gestionarea recenziilor pe Google My business
- Optimizarea tuturor elementelor din profil în conformitate cu politicile Google.
- Configurare pagina Facebook zona Local
SMM Gold 250 euro Prezență constantă Facebook Instagram Google
- Strategie și calendar postări Facebook 12 postări/lună cu imagini
- Instagram 12 postări/lună cu imagini
- Raport lunar
- Reclama platită cu buget personalizat- 1 campanie Facebook și Instagram /lună
- Reclama platită cu buget personalizat 1 campanie google target local /lună
- Gestionarea secțiunii de Meniu din Google Compania Mea max 12 produse / lună,
- Postări pe Google My Business 12/lună
- Monitorizarea lunară a actualizărilor automate din profilului de Google My Business
- Procedura de solicitat recenzii
- Optimizarea tuturor elementelor din profil în conformitate cu politicile Google.
- Configurare pagina Facebook zona Local
Servicii adiționale:
Este posibil să extindeți setul de servicii pentru gestionare prezenței online alegând dintre următoarele servicii suplimentare, care vor fi bugetate separat:
Dacă ești interesat să adăugi aceste servicii nu ezita să ne contactezi, pentru a primi o ofertă de preț personalizată în funcție de nevoile actuale.
Organizare ședință foto de produs (recomandare parteneri), Organizare ședințe video de produs (recomandare parteneri).
Te simți pregătit să crești vizibilitatea restaurantului tău?
Local Strategy agenția de marketing specializată în promovarea restaurantelor.
Ajutăm proprietarii de restaurante să dezvolte strategii de marketing online și offline menite să le dezvolte afacerea prin îmbunătățirea procesului de atragere și fidelizare a clienților.
Ne ocupăm doar de promovarea Restaurantelor și implementăm instrumente de marketing, ajutăm cu reclame și creăm materiale unice cum ar fi: calendar de postări, meniuri optimizate, site-uri, administrarea paginii de Facebook și Instagram, plus strategii personalizate.
De ce sa ne alegi pe noi?
✓ Cunoaștem bine piața restaurantelor
✓ Serviciu complet de marketing
✓ Insumat avem peste 25 ani de experiență
✓ Creăm oferte personalizate în funcție de nevoile clienților
ESTE DOAR O MICĂ PROBLEMĂ
Administrăm deja numeroase campanii de promovare și câteva conturi de rețele sociale pentru partenerii noștri și în plus, ne ocupăm de promovarea online a altor restaurante. Iar pentru a oferi un serviciu calitativ, nu putem accepta mai mult de 5 proiecte noi în fiecare lună.
În anumite perioade ale anului, se poate forma o listă de așteptare care ne împiedică să colaborăm cu persoanele grăbite.
Dacă totuși vrei să colaborăm, îți sugerez să ne contactezi ACUM pentru a discuta despre afacerea ta locală și a analiza în ce măsură îți putem aduce mai mulți clienți din online.
Echipa Local Strategy:
Programator: pentru modificari ale site-ului, realizare de landing page și integrări
Social Media Copy:
Scriem postările respectând principiile persuasiunii
Digital Strategist:
Îți recomandăm și realizam strategii de promovare pentru restaurantul tău
Grafician: grafica personalizata pentru orice postare
Fotograf profesionist (partener)
Videograf profesionist (partener)
Solicită o discuție cu echipa
- Analizăm afacerea și evaluăm dacă și cum te putem ajuta pentru a-ți atinge obiectivele.
- Identificăm împreună care ar putea fi punctele forte ale afacerii tale.
- Planificăm configurarea, implementăm strategia și monitorizăm profilului afacerii tale Locale pe Facebook.
Dacă și tu vrei să nu mai pierzi oportunități din prezența online, atunci completează formularul alăturat și te contactăm pentru o primă discuție telefonică.
Întrebări frecvente
În faza inițială cerem acces la conturile de Facebook, Instagram și Google My Business ale localului, adunăm toate informațiile și materialele necesare și realizam calendarul de postări. Pentru aceste acțiuni avem nevoie de câteva zile. După ce validam împreună planul de postări trecem la publicarea postărilor, optimizarea profilului de Google My Business și setarea campaniilor de promovare pe Facebook și Instagram.
Postările standard sunt în general compuse dintr-o imagine și o descriere de tip text, ce pot conține un link către site sau alte conținuturi. Conform calendarului editorial, actualizăm periodic conturile localului cu conținut video (de prezentare sau animat adaptat rețelei sociale) sau promoții pe care le oferă restaurantul.
După setările inițiale, îți cerem să ne trimiți conținut foto/video ce reprezintă activitatea ta comercială sau profesională, ca de exemplu: logo, poze din locatie, poze din exterior, poze cu produse, poze cu echipe, etc. Dacă nu știi cum să realizezi acest conținut echipa noastră îți va furniza toate detaliile despre cum să procedezi, sau dacă dorești, poți cere echipei Local Strategy să-ți recomande unul dintre colaboratori.
O reclama plătită ajută la promovarea localului pe Facebook și/sau Instagram prin cumpararea de spațiu publicitar pe rețelele sociale. O campanie conține o serie de anunțuri (poze/video și text) realizate cu scopul de a invita persoanele din zona restaurantului să facă o acțiune specifică. În baza obiectivelor fiecarui restaurant, echipa noastra realizeaza anunturi ce vor fi adresate exclusiv unui public de referință, ce poate fi personalizat după poziția sa geografică, vârsta, gen, interese sau comportament. Bugetul suplimentar pentru reclame (se plătește către Facebook) este stabilit împreuna cu managerul de cont.
Desigur! Orice activitate de gestionare a conturilor sunt personalizate pentru fiecare local. După discuția inițială și realizarea calendarului de postări este indicat să avem un feedback. Suntem profesioniști dar vrem să avem indicații de la cine cunoaște cel mai bine afacerea pentru a obține rezultate cât mai bune.