Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
RestoAds: Campanii de promovare pe Google și Google Maps pentru Restaurante, Pizzerii și Fast-food-uri
Fii găsit la momentul potrivit, de cei care te caută în online și atrage mai mulți vizitatori în locația ta!
Google: primul motor de căutare din lume
Deși nu este singurul motor de căutare, Google rămâne instrumentul preferat pentru cei care caută pe internet informații, locuri, produse, etc. Cu peste 3,5 miliarde de căutări pe zi, sau peste 92% din toate căutările din online, superioritatea față de concurenții săi este evidentă.
Când clienții te caută online folosesc Google.
Google Ads este serviciul de promovare cu plată care îți permite să fii găsit mai ușor de cei care caută restaurante și îți garantează un avantaj suplimentar față de poziționarea organică. Printr-o campanie țintită poți apărea primul pe ecranele celor care caută un anumit tip de restaurant sau anumite preparate în zona ta, sau să aduci vizite pe site-ul tău (și nu la alții) de la persoanele care deja cunosc și caută brandul tău.
Pe lângă Rețeaua de căutare, care folosește paginile cu rezultate Google ca spații publicitare, Google Ads funcționează în google Maps și în Rețeaua de display, plasând reclamele pe site-uri externe.
În timp ce reclamele din Rețeaua de căutare sunt textuale, concepute să semene cât mai mult cu rezultatele organice ale căutării, cele din Rețeaua de display profită de elementul vizual: pot fi imagini sau videoclipuri.
Cum funcționează Google Ads
Campaniile de promovare pe Google se bazează pe metoda pay per click (plata pe click): se plătește o anumită sumă de fiecare dată când cineva dă click pe anunțul restaurantului tău.
Costul pe click pentru un cuvânt cheie este determinat printr-o licitație și variază în funcție de concurență: dacă un număr mare de concurenți doresc să cumpere același cuvânt și sunt dispuși să plătească un preț mai mare, costul crește.
Pe lângă preț, Google stabilește în ce ordine să afișeze reclamele în funcție de calitate și relevanță cu cuvântului cheie.
Cu modalitatea de plata pe click, Google ne permite să ținem sub control costurile campaniei, hotărând un buget și făcând modificările necesare în funcție de rezultatele pe care le obținem: este posibil să descoperim că un anumit cuvânt cheie nu convertește așa cum credeam sau invers. Pentru a-ți maximiza campania trebuie să cunoști platforma în profunzime și să monitorizezi constant rezultatele.
Cum folosim Google Ads pentru a promova restaurantul tău
Ajungem pe ecranul 1 celor care caută
În comparație cu Facebook Ads, unde putem intercepta clienții potențiali după o anumită profilare, Google Ads are avantajul de a ajunge la cei care te cauta în momentul care vor să cumpere: de aceea trebuie doar sa fii găsit.
Pentru a face acest lucru, trebuie mai întâi să cunoști clientul și nevoile acestuia și să studiezi cu atenție cuvintele cheie pe care le folosește pentru căutarea sa.
Cu o campanie de căutare pe Google optimizăm poziționarea între primele căutări chiar și pe Google Maps pentru a răspunde în cel mai bun mod la cererea pieței.
2. Urmărim clientul prin online
Printre potențialul Rețelei Display se numără și acela de a lucra în sinergie cu Rețeaua de căutare, folosind segmentele de audiență deja identificate pentru a repropune aceeași ofertă în format vizual.
Printr-o campanie pay per click de remarketing pe Google putem afișa de mai multe ori același anunț celor care au căutat un anumit cuvânt cheie, chiar și în timp ce navighează pe alte site-uri, pentru a le atrage atenția și a facilita procesul de conversie.
3. Limităm furtul de clienți
Când clienții caută pe Google numele restaurantului tău, site-ul localului ar trebui să fie primul rezultat.
Cu toate acestea, se poate întâmpla adesea ca site-ul unui concurent sau a unui intermediar pe care îl folosești pentru livrari să apare în partea de sus a paginii de rezultate.
Pentru a evita acest lucru și pentru a încuraja clientul să ajungă la tine, putem implementa o campanie pe Google de Brand Protection cu plata pe click. Folosim numele restaurantului tău ca și cuvânt cheie pentru a ajunge în poziții de top și a recupera clienții înainte ca altcineva să-l poată intercepta.
4. Interceptăm pe cine îți este aproape
Funcția de geolocalizare (aceeași pe care se bazează Google Maps) reprezintă un avantaj în plus pentru restaurantul tău.
Ne oferă posibilitatea de a intercepta clienții profitând de prezența acestora în zonă la un moment dat.
Promovăm restaurantul, pizzeria sau fast food-ul tău cu o campanie Google pay per click geolocalizată.
Ajungem cu o campanie de promovare la cei din apropiere care au nevoie de serviciile tale și le oferim la momentul potrivit ceea ce caută.
Ce obții dacă folosești serviciul RestoAds pentru restaurantul tău?
Clienți în target
Sunt cei care au interacționat deja cu tine, cei cărora le pasă de locația ta și de ceea ce are de oferit, sunt cei care se află în zona ta. Nu pierde timpul și resurse cu cei care nu sunt interesați: alege clienții potriviți și oferă-le ce este mai bun!
Mai multe rezervări sau comenzi directe
Clienții obținuți dintr-o campanie ajung pe pagina de vânzare sau în restaurantului tău, de unde pot comanda sau rezervă direct. Fără intermediar, fără comision: astfel încât să poți decide condițiile și să oferi prețuri avantajoase.
Notorietate mai mare în orașul tău
Prin strategia potrivită, Google va deveni cel mai bun aliat al restaurantului tău: prezența ta, combinată cu o campanie de promovare potrivită, poate face brandul tău memorabil. Evidențiază punctele forte ale locație tale și te ajută să fii ușor de ales de către cei ce caută un restaurant, prin încurajarea recomandărilor online (a reclamei din gură în gură) de la cei care au fost oaspeții tăi.
Mai puțin buget, mai multe rezultate
Improvizațiile te pot costa timp și bani! Cu experiența și cunoștințele unei echipe de profesioniști precum cei care lucrează în Local Strategy, poți profita la maximum de fiecare reclamă, deoarece monitorizăm continuu campaniile și știm unde să intervenim și ce să facem. Astfel îți optimizezi bugetul și nu riști să-l irosești acolo unde nu este nevoie.
Google este doar începutul
Sistemul nostru de promovare nu se limitează la realizarea unei singure campanii, ci include diferite instrumente online sau offline și canale care sunt folosite împreună, făcându-le să comunice între ele: crescând astfel punctele de contact și șansele de conversie. Putem organiza campanii multicanal care ajung la client în mai multe etape ale procesului de cumpărare.
De ce să alegi serviciul RestoAds pentru promovarea restaurantul tău?
Suntem Local Strategy, agenția de marketing specializată doar în promovarea restaurantelor.
Ajutăm proprietarii de restaurante să dezvolte strategii de marketing online și offline, menite să le dezvolte afacerea prin îmbunătățirea procesului de atragere și fidelizare a clienților.
Ne ocupăm de promovare și implementăm instrumente de marketing, ajutăm cu reclame și creăm materiale unice cum ar fi: calendar de postări, meniuri optimizate, site-uri, administrarea paginii de Facebook și Instagram, plus strategii personalizate.
„Dacă aștepți până o să găsești un alt studiu de caz în orașul tău, s-ar putea să fie prea târziu.”
SETH GODIN
Solicită o discuție cu echipa
- Analizăm afacerea și evaluăm dacă și cum te putem ajuta pentru a-ți atinge obiectivele.
- Identificăm împreună care ar putea fi punctele forte ale afacerii tale.
- Planificăm configurarea, implementăm strategia și monitorizăm profilul afacerii tale Locale pe Google.
Dacă și tu vrei să nu mai pierzi oportunități din prezența online, atunci completează formularul alăturat și te contactăm pentru o primă discuție telefonică.
Întrebări frecvente
Ba da, poți, dar este convenabil pentru tine? Sistemul Google este conceput pentru a-ți permite să investești bugetul numai acolo unde este necesar, dar pentru a face acest lucru eficient ai nevoie de multă muncă. Trebuie să ții cont de timpul petrecut cu alegerea alegerea cuvintelor cheie, organizarea campaniilor, monitorizarea și optimizarea continuă: timp pe care l-ai putea petrece având grijă de locația ta și să faci ceea ce știi și îți place cel mai mult.
Nu există o platformă mai bună decât cealaltă într-un sens absolut: depinde de obiectivele tale, de tipul de client în target, de piață unde activezi și de mulți alți factori. Îți sugerăm, acolo unde este posibil, să faci campaniile să funcționeze împreună.