Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
RestoAds: Campanii de promovare pe Facebook și Instagram pentru Restaurante, Pizzerii și Fast-food-uri
Identifică clientul ideal și propune-i preparatele ideale.
De ce Facebook-ul este important pentru localul tău?
Conform estimărilor din Februarie 2022, Facebook are 9.90 milioane de utilizatori în România, dintre care 98,3% accesează platforma de pe mobil. Este cea mai folosită platformă de social media din țara noastră (51,9% din populație), iar publicul său este extrem de numeros și variat ca și caracteristici, gusturi și interese.
Un român petrece în medie 7:09 ore utilizând internetul ( telefon mobil, televizor,etc.) și 2 ore și 19 mim utilizand Social Media. sursa: datareportal.com
Potrivit altor studii, 9 din 10 români sunt influențați de social media în ceea ce privește încrederea în branduri. Spun că îi influențează: recenziile recente bune și conținutul de calitate (54%), conținutul interesant (39%), recenziile date de prieteni (36%); o reputație bună se obține și din prezența ta digitală și din recomandări (reclama din gură în gură) pe care le poți genera de la clienții mulțumiți. Facebook este un instrument excelent pentru a realiza acest obiectiv.
Acesta este motivul pentru care utilitatea platformei Facebook pentru restaurante este acum un fapt concret.
Facebook pentru restaurante, pizzerii și fast food-uri: Sistemul Local Strategy
Analizăm prezența online a localului
Restaurantul tău este deja pe Facebook? Ai o pagină activă sau poate ai făcut deja campanii de promovare? Oricare ar fi răspunsul, începem prin a analiza situația actuală în detaliu: ne ajută să începem colaborarea în cel mai bun mod cu putință.
Gestionăm strategia de promovare
Facebook oferă companiilor diverse instrumente de promovare: platforma sa de publicitate este, fără îndoială, cea cu cel mai mare potențial. Acesta este motivul pentru care ne ocupăm de campaniile tale, alocăm bugetul în cel mai bun mod și optimizăm continuu reclamele; dar mai presus de toate, integrăm Facebook Ads cu alte platforme pentru a profita la maximum – Instagram are în România 5,4 milioane (28,3% din populație) de utilizatori.
Ne ocupăm noi de toate aspectele
Activarea unei pagini, adăugarea datelor, gestionarea prezenței, ședință foto de produs, grafică: configurăm și organizăm tot ce se poate face, astfel încât să economisești timp,resurse și bani.
Cum folosim Facebook Ads pentru a promova restaurantul tău
Facebook Ads Manager este platforma de promovare care ne permite să profităm de cea mai mare bază de date și să utilizăm informațiile despre utilizatori, care sunt colectate în fiecare zi, pentru a căuta și a găsi clientul tău ideal. Indiferent de targetul restaurantului, cu campania potrivită îi putem identifica pentru a le prezenta bucatele, localul și ofertele tale.
1. Ajungem la persoanele potrivite
Cel mai mare avantaj al reclamelor de pe Facebook constă în varietatea enormă de date colectate despre utilizatorilor săi și, prin urmare, în capacitatea de a segmenta clientul ideal cu precizie.
Putem crea o audiență pentru reclama restaurantului în funcție de vârstă, sex, zonă de reședință sau locație geografică, interese, relații și multe altele: astfel restrângem publicul și nu afișăm anunțul celor care nu sunt interesați.
Prin implementarea unei campanii cu un anumit public, pe care îl vom studia împreună în baza specificului restaurantului și a tipului său de business, ajungem la persoanele potrivite pentru fiecare dintre bucatele sau ofertele pe care le propui.
2. Fidelizarea clienților
Dacă ai deja clienți, totul este mai ușor.
Utilizăm datele aflate în posesia ta, cum ar fi adresa de e-mail, ca bază de pornire pentru o campanie personalizată: introducându-le în sistem, Facebook va căuta o potrivire cu utilizatorii săi și va crea o audiență personalizată.
Sau, în funcție de acțiunile clienților pe site sau pe pagina de Facebook și Instagram a localului tău, configuram audiențele personalizate sau asemănătoare.
În acest fel putem păstra legătura cu clienții existenți și îi facem să revină în localul tău pentru o nouă experiența chiar și după ceva timp, astfel încât să crești loialitatea față de brandul tău, cât și încasările.
3. Găsim clienți noi
Avantajul unui public personalizat este dublu: pe lângă faptul că menținem legătura deja creată cu ei, ne este mai ușor să căutăm alții noi!
Printr-o campanie cu o audiență similară, Facebook va stabili care utilizatori au caracteristici și interese comune cu oaspeții tăi și ne permite să ajungem la noi clienți potențiali.
Aceasta înseamnă o șansă mai mare pentru reclame și un mod mai ușoară către conversie.
4. Prezentăm preparatele persoanelor care locuiesc aproape de localul tău
Funcția de geolocalizare pusă la dispoziție de Facebook este un alt avantaj pentru restaurantul tău.
Ea ne oferă posibilitatea de a prezenta localul, echipa și preparatele clienților ce locuiesc la o anumită distanță de localul tău.
Promovăm restaurantul, pizzeria sau fast food-ul cu o campanie geolocalizată pentru a ajunge și pe telefonul celor care sunt în vizită, vacanță sau se află în apropiere și au nevoie de serviciile tale.
Indiferent de cine este clientul tău ideal, îl putem căuta pe Facebook sau Instagram.
Ce obții dacă folosești serviciul RestoAds pentru restaurantul tău?
Clienți în target
Sunt cei care au interacționat deja cu tine, cei cărora le pasă de locația ta și de ceea ce are de oferit, sunt cei care se află în zona ta. Nu pierde timpul și resurse cu cei care nu sunt interesați: alege clienții potriviți și oferă-le ce este mai bun!
Mai multe rezervări sau comenzi directe
Clienții obținuți dintr-o campanie ajung pe pagina de vânzare sau în restaurantului tău, de unde pot comanda sau rezervă direct. Fără intermediar, fără comision: astfel încât să poți decide condițiile și să oferi prețuri avantajoase.
Notorietate mai mare în orașul tău
Prin strategia potrivită, Facebook va deveni cel mai bun aliat al restaurantului tău: prezența ta, combinată cu o campanie de promovare potrivită, poate face brandul tău memorabil. Evidențiază punctele forte ale locație tale și te ajută să fii ușor de ales de către cei ce caută un restaurant, prin încurajarea recomandărilor online (a reclamei din gură în gură) de la cei care au fost oaspeții tăi.
Cum gestionam pagina de Facebook pentru restaurante
A delega altora gestionarea paginii de Facebook pentru restaurantul tău nu este atât de simplu pe cât ar părea: ai nevoie de cineva care să învețe de la zero totul despre localul tău, care cunoaște zona în care se află și care, mai presus de toate, să fie mereu la curent cu privire la ceea ce se întâmplă. Cei care lucrează în locație și sunt mereu interior au un avantaj imens. Cunoaște preparatele, locurile și oamenii și este acolo când se întâmplă ceva interesant.
Cele mai eficiente pagini de Facebook pentru restaurante spun poveștile pe care nimeni altcineva nu le-ar putea spune.
Din acest motiv, sfatul nostru este să-ți aloci resurse de timp sau personal pentru a ne valida mesajele, fotografiile, grafica, sugestia de client ideal și să ne recomanzi distanța din jurul localului în care să promovăm restaurantul, pentru a investi eficient bugetul în activități digitale.
De ce să alegi serviciul RestoAds pentru promovarea restaurantul tău?
Mai puțin buget, mai multe rezultate
Improvizațiile te pot costa timp și bani! Cu experiența și cunoștințele unei echipe de profesioniști precum cei care lucrează în Local Strategy, poți profita la maximum de fiecare reclamă, deoarece monitorizăm continuu campaniile și știm unde să intervenim și ce să facem. Astfel îți optimizezi bugetul și nu riști să-l irosești acolo unde nu este nevoie.
Facebook este doar începutul
Sistemul nostru de promovare nu se limitează la realizarea unei singure campanii, ci include diferite instrumente online sau offline și canale care sunt folosite împreună, făcându-le să comunice între ele: crescând astfel punctele de contact și șansele de conversie. Putem organiza campanii multicanal care ajung la client în mai multe etape ale procesului de cumpărare.
Cine suntem?
Suntem Local Strategy, agenția de marketing specializată doar în promovarea restaurantelor.
Ajutăm proprietarii de restaurante să dezvolte strategii de marketing online și offline, menite să le dezvolte afacerea prin îmbunătățirea procesului de atragere și fidelizare a clienților.
Ne ocupăm de promovare și implementăm instrumente de marketing, ajutăm cu reclame și creăm materiale unice cum ar fi: calendar de postări, meniuri optimizate, site-uri, administrarea paginii de Facebook și Instagram, plus strategii personalizate.
„Dacă aștepți până o să găsești un alt studiu de caz în orașul tău, s-ar putea să fie prea târziu.”
SETH GODIN
Dacă vrei să crește rapid veniturile restaurantului tău, completează ACUM formularul și programează-ți o primă discuție!
(Gestionăm doar 5 proiecte noi pe lună)
ESTE DOAR O MICĂ PROBLEMĂ
Administrăm deja numeroase campanii de promovare și câteva conturi de rețele sociale pentru partenerii noștri și în plus, ne ocupăm de promovarea online a altor restaurante. Iar pentru a oferi un serviciu calitativ, nu putem accepta mai mult de 5 proiecte noi în fiecare lună.
În anumite perioade ale anului, se poate forma o listă de așteptare care ne împiedică să colaborăm cu persoanele grăbite.
Dacă totuși vrei să colaborăm, îți sugerez să ne contactezi ACUM pentru a discuta despre afacerea ta locală și a analiza în ce măsură îți putem aduce mai mulți clienți din online.
Solicită o discuție cu echipa
- Analizăm afacerea și evaluăm dacă și cum te putem ajuta pentru a-ți atinge obiectivele.
- Identificăm împreună care ar putea fi punctele forte ale afacerii tale.
- Planificăm configurarea, implementăm strategia și monitorizăm profilul afacerii tale Locale pe Facebook.
Dacă și tu vrei să nu mai pierzi oportunități din prezența online, atunci completează formularul alăturat și te contactăm pentru o primă discuție telefonică.
Întrebări frecvente
Ba da, poți, dar este convenabil pentru tine? Sistemul Facebook este conceput pentru a-ți permite să investești bugetul numai acolo unde este necesar, dar pentru a face acest lucru eficient ai nevoie de multă muncă. Trebuie să ții cont de timpul petrecut cu alegerea alegerea și segmentarea publicului, organizarea campaniilor, monitorizarea și optimizarea continuă: timp pe care l-ai putea petrece având grijă de locația ta și să faci ceea ce știi și îți place cel mai mult.
Nu există o platformă mai bună decât cealaltă într-un sens absolut: depinde de obiectivele tale, de tipul de client în target, de piață unde activezi și de mulți alți factori. Îți sugerăm, acolo unde este posibil, să faci campaniile să funcționeze împreună.